Проблема знищення архітектури і ідеї щодо її вирішення

Опубликовано: 2765 дней назад (29 ноября 2014)
Блог: Ужгород
Рубрика: Без рубрики
0
Голосов: 0
Вас хвилює це питання? Пишіть сюди! А також діліться ідеями, що можна зробити для її вирішення. Адже нам треба визначитися, що вимагати.
Ось мої тези:

1. Заборона знищення старовинних фасадів, тобто всередині господар може перебудовувати свою власність, але фасад повинен зберегти.

2. Обмеження кольорової гамми - будівлі не можуть бути різнокольоровими, а повинні бути витримані в гармонійній кольоровій гаммі.

3. Обмеження розмірів і кольорів вивісок і реклами, місць їх встановлення, вивіски повинні затверджуватися спеціальною комісією.

Це перше, що прийшло мені на думку, чекаю Ваших пропозицій. Потім створимо спільний маніфест. Чув, наприклад, що у центрі Львова не можна вішати вивіску на будівлю, а тільки над нею - на даху. Теж хороша ідея.
Шукаю хлопця, дівчину для стосунків! | 3D Анімація
Таша Ужгородка # 29 ноября 2014 в 01:49
4. Заборона перебудови старих будівель - виключно їх реставрація. (Справжня, а не така, як, скажімо, в Ужгородському замку)
5. Заборона перебудування центру (Корзо, Театральна, і т.д.)

...
Наталі Чашуріна # 29 ноября 2014 в 01:49
з усіма попередніми пунктами однозначно згодна!!!!
Добавлю трохи своїх ;) :
5. жорсткий контроль чистоти в місті (і на землі, і на стінах, і на деревах де вивішуються оголошення про культурні заходи міста)
6. (як продовження 5-го пункту) створення спеціальних умов для бажаючих обявити про цікавинки в Ужгороді;
7. очищення площ (Корятовича, Петефі) від автомобільних пробок.
Василий Макаров # 29 ноября 2014 в 02:00
Щодо пробок тут важка проблема... Автомобілів багато, вулиці вузькі. Центр взагалі перетворився на суцільну стоянку, на Корзо (пішоходній зоні) вчора увечері нарахував 10 припаркованих автомобілів, на Волошина те ж саме. Це просто неподобство. Але читав у пресі, що до мерії все-таки дійшло, що так не може бути, і з 1 травня знову перекриють в'їзди на набережну, Корзо і Волошина, так як це було раніше, але чомусь перепони ці потім спиляли.... Зараз будуть ставити нові...
Також в центрі поставили паркувальні автомати, що сподіваюся теж зменшить потік авто, адже всіх починає "давити жаба" платити за паркування, і частіше авто залишатимуть далі від центру, де платити не треба.
Наталі Чашуріна # 29 ноября 2014 в 02:14
Не так вже й незначні ті зрушення, що відбулись..Вони можуть стати Важливим початком боротьби з тими жахливими нагромадженнями вулиць Центру міста.
Думаю, допоможе також, якщо кінцеву зупинку маршруток все ж перенесуть на Шахту, або хоча б в район Перечинського вокзалу..
Наталі Чашуріна # 29 ноября 2014 в 05:44
і заборонять проїзд по центру, принаймні, пазикам...
(хай їздять по Собранецькій)
Наталі Чашуріна # 29 ноября 2014 в 06:38
ой, тут же ж тема про архітектуру :)
Сорі!!
захопилась баченням про Стан Міста в загальному.
Василий Макаров # 29 ноября 2014 в 10:47
Ні, це питання теж важливе. Так як і питання сміття. Корінь зла думаю не в громадському транспорті. Дуже багато автівок у нас, і у водіїв відсутня культура. Кожен хоче під'їхати прямо під двері, що не дай бог не пройти зайві 100 метрів. А у нас і ходити то нема де: від Петефі до Корзо 5 хвилин ходьби! Забороняти треба усім, принаймні на вихідні і у вечірній час. Таке практикується у багатьох європейських містах. Для мене найближчий приклад місто Дебрецен, бо часто там буваю. Так от у вихідні там з автомобілем і близько до центру не під'їдеш, центром їздить тільки симпатичний трамвай. Величезна пішохідна площа, прекрасні фонтани, квіткові клумби, кав'ярні зроблені у стилі старовинної архітектури. Все це створює неповторний ансамбль. І головне там чисто! І рука не піднімається кинути щось на підлогу. На околицях є сміття і все таке, але в центрі ні! Бо це обличчя міста. Центральну площу на вихідних миють спеціальні машини з шампунем! Але чисто там де не смітять, тому треба починати з себе. Мені совість не дозволяє залишити за собою сміття на лавці або кинути на підлогу, адже я прийду туди ще раз, і мені буде неприємно сидіти у смітті. Хто буде за мною прибирати???
"Разруха не в клозетах, разруха в головах!" (Булгаков)
Пимін Давідов # 29 ноября 2014 в 10:49
"голубий неоновий "Діджус" на театральній " - Васька не баїсь, його вчора знали...Все буде добре! :)
Василий Макаров # 29 ноября 2014 в 12:00
Ми ж там разом йшли, що ти мені розказуєш? :)))))) Зняли то зняли, але зробили там якусь ще більшу конструкцію, ти ж бачив. Побачимо що туди повісять....
Евгений Ванджурак # 29 ноября 2014 в 12:11
Зробили там той же діджус але більший :) видно грошей білше почали платити
Василий Макаров # 29 ноября 2014 в 13:15
Ось Вам свіжий приклад! Замість того щоб зняте це неподобство, його замінили на ще більше!!!!!!!!!
Аня Пивень # 29 ноября 2014 в 14:03
мені більше сподобалось "парувальні автомати":)))

з такими вимогами нас пошлють куди подалі....
треба щось вагоміше...

пропоную не чіпати історичні памятки.
т.е.погоджуюсь з першою пропозицією.
Таша Ужгородка # 29 ноября 2014 в 14:35
паркувальні автомати ніфіга(вибачайте) не допомагають...стільки ж, а то й більше машин(
Евгений Ванджурак # 29 ноября 2014 в 17:17
просто ними ніхто не користуєтся я працюю в центрі і помічаю що дядьки які бігали раніше гроші збирали так і бігають іх збирати ато на талончиках не прогодуєшся а ці автомати можно сказати весь калим віднімають ось буде прикол коли їх відкриють а там пару десятків гривень :) замість пару тисяч :)
Юрий Меденцов # 29 ноября 2014 в 18:16
Декілька слів про те,чому на мою думку змінюється облік нашого міста,чому в самому центрі міста теоретично можуть знести будинок - історичну пам”ятку і збудувати на цьому місці наприклад якесь казіно або магазин.Ну будемо вважати що такого в нашому місті не станеться,але вже зараз в центрі міста можна побачити яскраві рекламні стенди на старих будівлях,будівлі можна так сказати в стилі «хайтек» в історичних частинах міста.
- Можливо більша частина старих будівель не занесена до Національного Реєстру культурного спадку,і тому Законом навіть і захищати то нема що.Якщо це так – то треба в першу чергу внести те що ми хочемо захистити до вищезгаданого реєстру,нажаль від нас тут мало що залежить;
- Будівництво об”єктів без затверджених проектів – ну думаю тут в нас ”ВСЕ ДОБРЕ” в цьому плані.Не думаю що в самому центрі будують без погодженої дозвольної документації.Дивись слідуючий тезис і роби висновки;
-Диктат владних та комерційних структур .Тут без коментарів – думаю всім все зрозуміло;
-Недосконалість нормативно-законодавчої бази;
-Повна відсутність впливу громадськості на прийняття рішень стосовно питань які ми розглядаємо;
Що з цим можна робити?Ну я думаю що в першу чергу потрібно заборонити виділення територій під забудівлю (якщо зараз нічого не будують,то можуть робити плани на майбутнє) в тих місцях ,де це буде порушувати архітектурну цілісність;влада постійно повинна включати в бюджет кошти на фінансування розробки ПРАВИЛЬНИХ планів по будівництву міста,реконструкції та реставрації будівель та споруд;за збереженням архітектурної цілісності ,видачою певних дозволів на будівництво,реконструкцію,реставрацію та інших пов”язаних з цим питань повинен наглядати не головний архітектор міста – а якийсь колегіальний орган – в якому повинні бути професіонали та представники громадськості;потрібно піднімати питання про видачу охоронних сертифікатів на пам”ятки архітектури – як це роблять в цивілізованих країнах;якщо якісь компанії займаються проведенням реконструкції,реставрації,благоустроєм – їм обов”язково потрібно надавати пільгові умови,так як в цьому заінтересован не тількі інвестор,а й місто та його мешканці.За інших умов компаніям цим буде займатись нерентабельно .Потрібно шукати інвесторів яким було б цим займатись цікаво, людей які проживають в будівлях які мають історичну цінність і дбають про зовнішній вигляд фасадів потрібно заохочувати фінансово,тому що вони дбають не тількі про свій будинок,вони вирішують наболілі питання громадськості – це можна прирівнювати деякою мірою наприклад до благодійної діяльності і включаючи це в декларацію про доходи – повертати частину грошей у вигляді податкового кредиту;крім цього у влади міста повинні бути тверді наміри зберегти історичну частину міста.
З такими темпами «благоустрою» центра міста гостям та туристам скоро взагалі практично не залишиться на що подивитися.В самому центрі міста,на вулиці Корзо можна побачити металопластикові вікна,фасади викрашені безвкусно і яркою дешевою фарбою,куча реклами повсюду.Реклама,реклама,реклама – повсюди…телебачення,радіо,білборди,сітілайти.Якщо в людини є вибір – дивитися чи не дивитися рекламу по телебаченню,то вже на вулицях міста від неї не втечешь.Так чи інакше люди ходять вулицями міста.І справа навіть не в рекламі,а в місцях її розташування.На цій же вулиці останнім часом можна побачити величезний сміттєвий бак ,про який вже писав Василь Прокопишин – видовище дійсно того стоїть-я думаю треба навіть організовувати туристичні тури до цього бака(я іронізую).

На останок хочеться нагадати жителям нашого міста фразу з щоденника Ш.Петефі.Її літературний переклад звучить так:
"Вшивенький городишко - всюду грязь, полно голодранцев. В общем, нечего про него писать, даже на улицу выходить не буду".
Дуже хочеться щоб хай і не зразу,а хоча б поступово ці слова втрачали сенс – тому що доля правди в цих словах таки є.
Юрий Меденцов # 29 ноября 2014 в 20:56
На мою думку потрібно дійсно зробити соцопитування на цю тему:але так,щоб ЗМІ були задіяні,і тоді буде якийсь результат...У всякому разі потрібно доводити до свідомості людей такі питання.Потрібно це соцопитування зареєструвати так як слід і провести.Місця:Пішохідний та транспортний міст,маршрутки,вхід до супермаркетів,полікліники - місця скупчення людей.Чим більша кількість опитаних - тим ліпше.Кілька ЗМІ включаючи наш пресцентр міський можу спробувати взяти на себе.
Аня Пивень # 29 ноября 2014 в 22:39
а чим ми,прості люди,можем допомогти?
Ольга Клюс # 29 ноября 2014 в 23:56
Снимем на середину августа (недели на две) домик или квартирку в ваших краях. Хотели бы с удобствами и кухней,чтобы готовить самим. Но можете и вы нас покормить за отдельную плату )))). Мы из Питера. Две женщины (мама с дочкой) и двое детей.
Яндекс.Метрика